Gépelés közben megjelennek a keresési javaslatok a mező alatt

Segítség és támogatás a következőhöz
One Smart II
Gépelés közben megjelennek a keresési javaslatok a mező alatt
Berendezés típusa
One Smart II - A telefon POP3 e-mail beállításai
Ha POP3 e-mail fiókot használsz a számítógéped e-mail programjában, azt a telefonon is be tudod állítani. Kövesd az alábbi utasításokat a telefon POP3 e-mail beállításaihoz.
- Nyomd meg a menü ikont.
- Válaszd a Beállítások lehetőséget.
- Válaszd a Vezeték nélküli és hálózat lehetőséget.
- Válaszd a Mobilhálózatok lehetőséget.
- Válaszd a Hozzáférési pontok nevei lehetőséget.
- Nyomd meg a menü gombot.
- Válaszd az Uj APN lehetőséget.
- Válaszd a Név lehetőséget.
- Írd be azt, hogy Vodafone Mail, és válaszd az OK lehetőséget.
- Válaszd az APN lehetőséget.
- Ha előfizetésed van:
- Írd be az internet.vodafone.net címet.
- Ha feltöltőkártyás telefonod van:
- Írd be a vitamax.internet.vodafone.net címet.
- Ezt erősítsd meg úgy, hogy az OK lehetőséget választod.
- Válaszd az MCC lehetőséget.
- Írd be azt, hogy 216, és válaszd az OK lehetőséget.
- Válaszd az MNC lehetőséget.
- Írd be azt, hogy 70, és válaszd az OK lehetőséget.
- Válaszd a Hitelesítés típusa lehetőséget.
- Válaszd a PAP lehetőséget.
- Válaszd az APN típusa lehetőséget.
- Írd be azt, hogy default, és válaszd az OK lehetőséget.
- Nyomd meg a menü gombot.
- Válaszd a Mentés lehetőséget.
- Jelöld ki a Vodafone Mail melletti mezőt úgy, hogy rákattintasz.
- Ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a főoldal gombot.
- Nyomd meg a menü ikont.
- Válaszd az Email lehetőséget.
- Válaszd a Következő lehetőséget.
- Válaszd a Következő lehetőséget.
- Válaszd az Egyéb lehetőséget.
- Válaszd a Következő lehetőséget.
- Kattints az Email cím mezőre, és írd be az e-mail címedet.
- Kattints a Jelszó mezőre, és írd be az e-mail fiókodhoz tartozó jelszót.
- Válaszd a Következő lehetőséget.
- Válaszd a POP3 lehetőséget.
- Kattints a Felhasználónév alatti mezőre, és írd be az e-mail fiókodhoz tartozó felhasználónevet.
- Kattints a POP3 szerver alatti mezőre, és írd be az e-mail szolgáltatód bejövő szerverének nevét.
- Kattints a Port alatti mezőre, és írd be azt, hogy 110.
- Nyisd le a Biztonság típusa alatti legördülő menüt.
- Válaszd a Semmilyen lehetőséget.
- Nyisd le az Email törlése a szerverről alatti legördülő menüt.
- Válaszd a Soha vagy a Törléskor a Bejövő mapp. lehetőséget.
- Válaszd a Következő lehetőséget.
- Kattints az SMTP szerver alatti mezőre, és írd be az e-mail szolgáltatód kimenő szerverének nevét.
- Kattints a Port alatti mezőre, és írd be azt, hogy 25.
- Nyisd le a Biztonság típusa alatti legördülő menüt.
- Válaszd a Semmilyen lehetőséget.
- Az SMTP hitelesítés be- vagy kikapcsolásához válaszd a Be kell jelentkeznie. lehetőséget.
- Ha megjelenik egy V a menüpont mellett, akkor az SMTP hitelesítés be van kapcsolva.
- Válaszd a Következő lehetőséget.
- Nyisd le az Email ellenőrzés gyakorisága alatti legördülő menüt.
- Válaszd a Soha lehetőséget vagy a kívánt időtartamot.
- Válaszd a Következő lehetőséget.
- Kattints a Nevezze el a fiókot (opcionális) alatti mezőre, és írd be az e-mail fiók nevét.
- Kattints Az Ön neve (kimenő üzenetek) alatti mezőre, és írj be egy tetszőleges küldőnevet.
- Válaszd a Kész lehetőséget.
- Várj egy pillanatot, amíg a telefon betölti az új e-maileket.
- A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a főoldal gombot.
