
Segítség és támogatás a következőhöz
ZTE ZXHN H168N
Berendezés típusa
Hibaelhárítás
Először ellenőrizd, hogy bedugtad-e a modem tápadapterét egy működő árammal rendelkező aljzatba, és hogy a készülék be van-e kapcsolva (a kapcsoló gombja be van nyomva). Ha a jelzőlámpák a fenti elemek ellenőrzése után még mindig nem világítanak, lehetséges, hogy a hardver megsérült. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot.
A modem a hangot és az adatokat frekvenciaosztó multiplex technológiával elválasztja egymástól. Ezért a hang és az adatok különböző útvonalon haladnak, és nem zavarják egymást. Sem a hálózat sebessége, sem a beszélgetések minősége nem csökken még akkor sem, ha egyszerre folytatsz telefonhívást és online tevékenységeket.
Ajánlott először a DSL elosztót (szűrő) a fali aljzatból jövő telefonkábelre kell csatlakoztatni, majd ezután bedugni a készülékeket az elosztó interfészeibe. Ha a telefont vagy a modemet közvetlenül a fali kábelre csatlakoztatod DSL szűrő nélkül, az csatlakozási hibákat okozhat. A MicroFiltert (elosztó) és a modem közé további eszközöket ne csatlakoztass.
Először azt ellenőrizd, hogy a modem normál állapotban van-e (nézd meg a jelzőlámpák állapotát) Ha igen, lehetséges, hogy a számítógép vagy a hálózati összekötés hibás.
Ha a modem rendellenes állapotban van LED-ek alapján, ellenőrizd egymás után a következőket:
A telefonkábelek csatlakozói megfelelő állapotban vannak.
A modem nincs tápkábel vagy nagy teljesítményű elektronikai berendezések közelében.
Nincsenek telefonkészülékek vagy faxok csatlakoztatva a bejövő vonala és az elosztó közé.
A MicroFiltert elosztó megfelelően van felszerelve.
A modem hőleadása megfelelő.
Ha a modem hirtelen nem szinkronizál (nincs kapcsolat) tehát a jelzőlámpái nem világítanak vagy hibát jeleznek, a következő lépéseket lehet elvégezni egymás után:
Először ellenőrizd a bejövő kábelek és azok csatlakozásainak állapotát.
Válaszd le az elosztót, és a modemet közvetlenül a bejövő telefonkábel végére csatlakoztasd. Ezzel meg lehet győződni arról, hogy a problémát nem hibás szűrő vagy kábel minősége okozza.
Ha még mindig nem szinkronizál, úgy lehet túl hosszú a csatlakozókábel, előfordulhat, hogy az gátolja és zavarást okoz, emiatt megnehezíti a szinkronizálást. Lehetőség szerint cseréld le rövidebb kábelre.
További hiba esetén vedd fel velünk a kapcsolatot.
Kizárólag a csomagban talált kiegészítőket (például tápadaptert) használd.
A tápkábelt ne hosszabbítsd meg, ellenkező esetben a berendezés nem fog működni.
A tápfeszültségnek meg kell felelnie a berendezés bemeneti feszültségére vonatkozó követelményeknek (a feszültség ingadozásának mértéke nem éri el a 10%-ot).
A tápellátás dugaszát tartsd tisztán és szárazon, hogy ne okozzon áramütésveszélyt vagy egyéb veszélyt.
Villámlás idején húzd ki a berendezés összes kábelét, nehogy károsodjon.
Ha a modemet hosszabb ideig nem használod kapcsold ki, majd húzd ki a tápellátás dugaszát.
A modem burkolatait ne próbáld felnyitni, főleg áramellátás alatt.
Ha a modem rendellenes hangokat ad ki, füstöl vagy furcsa szaga van, kapcsold ki a készüléket, és ne használd tovább. Ha a modem meghibásodott, kérd ügyfélszolgálatunk segítségét!
Biztosítsd a modemet megfelelő szellőzését és olyan helyre tedd, ahol nem éri közvetlen napfény.
A modemet tartsd jól szellőző, száraz helyen, folyadéktól távol.
A modemre ne tegyél tárgyakat, mert deformálódhat vagy megrongálódhat.
A modemet ne tedd hőforrás vagy víz közelébe.
A modemet ne tedd olyan háztartási berendezések közelébe, melyek erős mágneses mezőt keltenek (például mikrohullámú sütő vagy hűtőszekrény)



Lépés 1/-
Lépés 1/-