Átugrás, tovább a tartalomhoz

Segítség és támogatás a következőhöz

ZTE ZXHN H168N

Berendezés típusa

Hibaelhárítás

Először ellenőrizd, hogy bedugtad-e a modem tápadapterét egy működő árammal rendelkező aljzatba, és hogy a készülék be van-e kapcsolva (a kapcsoló gombja be van nyomva). Ha a jelzőlámpák a fenti elemek ellenőrzése után még mindig nem világítanak, lehetséges, hogy a hardver megsérült. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot.

A modem a hangot és az adatokat frekvenciaosztó multiplex technológiával elválasztja egymástól. Ezért a hang és az adatok különböző útvonalon haladnak, és nem zavarják egymást. Sem a hálózat sebessége, sem a beszélgetések minősége nem csökken még akkor sem, ha egyszerre folytatsz telefonhívást és online tevékenységeket.

Ajánlott először a DSL elosztót (szűrő) a fali aljzatból jövő telefonkábelre kell csatlakoztatni, majd ezután bedugni a készülékeket az elosztó interfészeibe. Ha a telefont vagy a modemet közvetlenül a fali kábelre csatlakoztatod DSL szűrő nélkül, az csatlakozási hibákat okozhat. A MicroFiltert (elosztó) és a modem közé további eszközöket ne csatlakoztass.

Először azt ellenőrizd, hogy a modem normál állapotban van-e (nézd meg a jelzőlámpák állapotát) Ha igen, lehetséges, hogy a számítógép vagy a hálózati összekötés hibás.

Ha a modem rendellenes állapotban van LED-ek alapján, ellenőrizd egymás után a következőket:

  • A telefonkábelek csatlakozói megfelelő állapotban vannak.

  • A modem nincs tápkábel vagy nagy teljesítményű elektronikai berendezések közelében.

  • Nincsenek telefonkészülékek vagy faxok csatlakoztatva a bejövő vonala és az elosztó közé.

  • A MicroFiltert elosztó megfelelően van felszerelve.

  • A modem hőleadása megfelelő.

Ha a modem hirtelen nem szinkronizál (nincs kapcsolat) tehát a jelzőlámpái nem világítanak vagy hibát jeleznek, a következő lépéseket lehet elvégezni egymás után:

  • Először ellenőrizd a bejövő kábelek és azok csatlakozásainak állapotát.

  • Válaszd le az elosztót, és a modemet közvetlenül a bejövő telefonkábel végére csatlakoztasd. Ezzel meg lehet győződni arról, hogy a problémát nem hibás szűrő vagy kábel minősége okozza.

  • Ha még mindig nem szinkronizál, úgy lehet túl hosszú a csatlakozókábel, előfordulhat, hogy az gátolja és zavarást okoz, emiatt megnehezíti a szinkronizálást. Lehetőség szerint cseréld le rövidebb kábelre.

  • További hiba esetén vedd fel velünk a kapcsolatot.

  • Kizárólag a csomagban talált kiegészítőket (például tápadaptert) használd.

  • A tápkábelt ne hosszabbítsd meg, ellenkező esetben a berendezés nem fog működni.

  • A tápfeszültségnek meg kell felelnie a berendezés bemeneti feszültségére vonatkozó követelményeknek (a feszültség ingadozásának mértéke nem éri el a 10%-ot).

  • A tápellátás dugaszát tartsd tisztán és szárazon, hogy ne okozzon áramütésveszélyt vagy egyéb veszélyt.

  • Villámlás idején húzd ki a berendezés összes kábelét, nehogy károsodjon.

  • Ha a modemet hosszabb ideig nem használod kapcsold ki, majd húzd ki a tápellátás dugaszát.

  • A modem burkolatait ne próbáld felnyitni, főleg áramellátás alatt.

  • Ha a modem rendellenes hangokat ad ki, füstöl vagy furcsa szaga van, kapcsold ki a készüléket, és ne használd tovább. Ha a modem meghibásodott, kérd ügyfélszolgálatunk segítségét!

  • Biztosítsd a modemet megfelelő szellőzését és olyan helyre tedd, ahol nem éri közvetlen napfény.

  • A modemet tartsd jól szellőző, száraz helyen, folyadéktól távol.

  • A modemre ne tegyél tárgyakat, mert deformálódhat vagy megrongálódhat.

  • A modemet ne tedd hőforrás vagy víz közelébe.

  • A modemet ne tedd olyan háztartási berendezések közelébe, melyek erős mágneses mezőt keltenek (például mikrohullámú sütő vagy hűtőszekrény)

b81df591-a5bc-44a1-948a-d1c5d6d10c3c.png

Lépés 1/-

Lépés 1/-

A dia 1 aktív