
Segítség és támogatás a következőhöz
ZTE K20
Berendezés típusa
Gyakran ismételt kérdések
Első körben javasoljuk az alábbiak elvégzését:
Indítsd újra a routert
Ellenőrizd, hogy a SIM-kártya csatlakozik-e hálózathoz (PIN megadás)
Ha egyedi beállításokat használsz ellenőrizd azok helyességét (APN, MAC-szűrés)
Végső esetben gyári beállítások visszaállítása
Ha ezeket követően sem áll helyre a szolgáltatás, kérjük, jelezd az ügyfélszolgálatunkon, hogy utána nézhessünk a jelenségnek!
Az elérhető sávszélességet mobilinternet esetén a technológia sajátosságából adódóan sok külső tényező befolyásolhatja. Így például az állomásaink elhelyezkedése (távolság), kiépített technológia, domborzat, növényzet, időjárás, felhasználók száma (terheltség), épület szerkezete és falak vastagsága, de akár a látogatott oldal terheltsége is kedvezőtlenül befolyásolhatja a tapasztaltakat. Ebből adódóan a szabadon terjedő mobilhálózatnál nem lehetséges garantált le- és feltöltési sebességet biztosítani.
Amennyiben azonban hosszabb ideje tapasztalsz lassulást, kérjük, jelezd azt ügyfélszolgálatunkon, hogy utána nézhessünk a jelenség forrásának!
Első körben javasoljuk az alábbiak elvégzését:
Ellenőrizd, hogy helyesen írtad-e be a böngésző címsorába az IP-címet. Utóbbi a router alján található meg, felcímkézve
Ellenőrizd, hogy megfelelő Wi-Fi hálózaton vagy kábelen keresztül csatlakozol a routerhez. Lehetőség szerint egyszerre egy eszközzel csatlakozz
Amennyiben használsz proxy szervert, azt kapcsold ki ideiglenesen
Indítsd újra a routert
Végső esetben gyári beállítások visszaállítása
Ha ezt követően sem tölt be az adminisztrációs felület, javasolt lehet a készülék bevizsgáltatása képviseleteink vagy megadott szerviz pontok egyikén.
Első körben javasoljuk az alábbiak elvégzését:
Ellenőrizd a routeren, hogy BE kapcsolt állapotban van-e a vezeték nélküli hálózat, illetve, hogy nincs-e bekapcsolva az alvó állapot, melyet a Rendszer -> Wi-Fi alvó állapot menüpontban módosítható.
Ha egyedi beállításokat használsz ellenőrizd azok helyességét (MAC-szűrés)
Indítsd újra a routert és a Wi-Fi készüléked például telefon
Végső esetben gyári beállítások visszaállítása
Amennyiben ezt követően is csatlakozási hibát tapasztalsz vezeték nélkül hálózaton, és vezetékes hálózaton van megfelelő szolgáltatás, javasolt lehet a készülék bevizsgáltatása képviseleteink vagy megadott szerviz pontok egyikén.
A vezetéknélküli (Wi-Fi) hálózat és adminisztrációs felület jelszava a router alján található felcímkézve. Amennyiben azt megváltoztattad, úgy kizárólag a készülék gyári beállításaira való visszaállítás segíthet.
Fontos, ez minden egyedi beállítást és tártolt SMS-üzenetet töröl készülékedről!



Lépés 1/-
Lépés 1/-