Átugrás, tovább a tartalomhoz

Segítség és támogatás a következőhöz

ZTE K20

Berendezés típusa

Gyakran ismételt kérdések

Első körben javasoljuk az alábbiak elvégzését:

  • Indítsd újra a routert

  • Ellenőrizd, hogy a SIM-kártya csatlakozik-e hálózathoz (PIN megadás)

  • Ha egyedi beállításokat használsz ellenőrizd azok helyességét (APN, MAC-szűrés)

  • Végső esetben gyári beállítások visszaállítása

Ha ezeket követően sem áll helyre a szolgáltatás, kérjük, jelezd az ügyfélszolgálatunkon, hogy utána nézhessünk a jelenségnek!

Az elérhető sávszélességet mobilinternet esetén a technológia sajátosságából adódóan sok külső tényező befolyásolhatja. Így például az állomásaink elhelyezkedése (távolság), kiépített technológia, domborzat, növényzet, időjárás, felhasználók száma (terheltség), épület szerkezete és falak vastagsága, de akár a látogatott oldal terheltsége is kedvezőtlenül befolyásolhatja a tapasztaltakat. Ebből adódóan a szabadon terjedő mobilhálózatnál nem lehetséges garantált le- és feltöltési sebességet biztosítani.

Amennyiben azonban hosszabb ideje tapasztalsz lassulást, kérjük, jelezd azt ügyfélszolgálatunkon, hogy utána nézhessünk a jelenség forrásának!

Első körben javasoljuk az alábbiak elvégzését:

  • Ellenőrizd, hogy helyesen írtad-e be a böngésző címsorába az IP-címet. Utóbbi a router alján található meg, felcímkézve

  • Ellenőrizd, hogy megfelelő Wi-Fi hálózaton vagy kábelen keresztül csatlakozol a routerhez. Lehetőség szerint egyszerre egy eszközzel csatlakozz

  • Amennyiben használsz proxy szervert, azt kapcsold ki ideiglenesen

  • Indítsd újra a routert

  • Végső esetben gyári beállítások visszaállítása

Ha ezt követően sem tölt be az adminisztrációs felület, javasolt lehet a készülék bevizsgáltatása képviseleteink vagy megadott szerviz pontok egyikén.

Első körben javasoljuk az alábbiak elvégzését:

  • Ellenőrizd a routeren, hogy BE kapcsolt állapotban van-e a vezeték nélküli hálózat, illetve, hogy nincs-e bekapcsolva az alvó állapot, melyet a Rendszer -> Wi-Fi alvó állapot menüpontban módosítható.

  • Ha egyedi beállításokat használsz ellenőrizd azok helyességét (MAC-szűrés)

  • Indítsd újra a routert és a Wi-Fi készüléked például telefon

  • Végső esetben gyári beállítások visszaállítása

Amennyiben ezt követően is csatlakozási hibát tapasztalsz vezeték nélkül hálózaton, és vezetékes hálózaton van megfelelő szolgáltatás, javasolt lehet a készülék bevizsgáltatása képviseleteink vagy megadott szerviz pontok egyikén.

A vezetéknélküli (Wi-Fi) hálózat és adminisztrációs felület jelszava a router alján található felcímkézve. Amennyiben azt megváltoztattad, úgy kizárólag a készülék gyári beállításaira való visszaállítás segíthet.

Fontos, ez minden egyedi beállítást és tártolt SMS-üzenetet töröl készülékedről!

55e28d85-d441-4ecb-a7df-39d5e513ac5b.png

Lépés 1/-

Lépés 1/-

A dia 1 aktív