One Logo

Segítség és támogatás a következőhöz

Sagemcom Interaktív TV

Berendezés típusa

OneTV - Gyakran ismételt kérdések

Amennyiben a OneTV-t szeretnéd több TV készüléken is igénybe venni, úgy plusz havi díj ellenében lehetőséged van további Interaktív TV Médiaboxok igénybevételére. Egy TV előfizetéshez maximum 3 darab berendezés igényelhető.

Igen. A OneTV mobilalkalmazással a műsorterjesztési szolgáltatás csatornakínálatában elérhető, a tartalomszolgáltatói jogokkal összhangban meghatározott tartalmak érhetőek el mobil eszközön, illetve meghatározott esetekben személyi számítógépen. A OneTV mobilalkalmazásra vonatkozó részletes igénybevételi és felhasználási feltételek elérhetők a weboldalunkon.


A OneTV alkalmazáshoz összesen 5 db mobil és vagy WebTV kliens csatlakoztatható.

A médiabox hibrid üzemeltetésében a OneTV szolgáltatásait a Szolgáltató saját vezetékes hírközlési hálózatán, valamint a más vezetékes hírközlési szolgáltató hálózatán is tudjuk biztosítani számodra:

Hozzáférés a Szolgáltató saját vezetékes hírközlési hálózatán


A Szolgáltató a OneTV esetében az Előfizetői hozzáférési pont kiépítését a megrendelt szolgáltatás függvényében minimum egy, maximum három hozzáférési pontig biztosítja olyan módon, hogy a Szolgáltató rádiófrekvenciás (koaxiális), valamint Ethernet (UTP) kábeleket helyez el az Előfizető által biztosított befogadó létesítményben, mind ezeket falon kívül rögzítve (vezeték csatorna nélkül) vezeti. A Szolgáltatások és funkciók eléréséhez a Szolgáltató szélessávú internet modemet, illetve további (a feltételes hozzáférési rendszer biztosítását szolgáló) hálózati egységeket helyezhet üzembe (például: optikai átalakító). A felsorolt berendezéseket a Szolgáltató biztosítja a Szolgáltatások és Digitális funkciók eléréséhez.


Saját hírközlési hálózat esetében a Szolgáltató hibrid hálózati megoldásokat használ. A lineáris tartalom előfizetői hozzáférési pontra történő közvetítése rádiófrekvenciás hálózaton keresztül DVB-C hálózati technológia használatával, míg a nem-lineáris interaktív szolgáltatások (mint például: Felvétel opció – nPVR, Műsorvisszajátszó – CUTV, Videóklub/Filmtár márkanevű Video-On-Demand szolgáltatások, illetve egyéb interaktív és harmadikfeles streaming funkciók) internetprotokollon keresztül nyújtott műsorelosztási technológián keresztül történik. Ilyen technológia alkalmazásával a kép és hang információk elektronikus jelek útján, EuroDOCSIS hálózathoz csatlakozó kábelmodem, valamint a OneTV segítségével jutnak el a szolgáltató műsorelosztó rendszereitől az Előfizetői végberendezésig (azaz a HD képes televíziókészülékig). A rádiófrekvenciás (koaxiális), valamint Ethernet (UTP) kábelek alkalmazása kizárólagos feltétele a OneTV igénybevételének. A koaxiális és UTP kábelek mellőzése esetén a OneTV üzemképtelen.


Interaktív médiabox kliens alkalmazása esetén a OneTV szolgáltatás átadási pontja minden esetben a vevőberendezés HDMI csatlakozója.


Hozzáférés más vezetékes hírközlési szolgáltató hálózatán


Más vezetékes hírközlési szolgáltató hálózatán a Szolgáltató, az Előfizetői hozzáférési pont kiépítését (ezzel együtt a OneTV-t) a megrendelt szolgáltatás függvényében minimum egy, maximum három hozzáférési pontig biztosítja olyan módon, hogy a Szolgáltató kizárólag Ethernet (UTP) kábeleket helyez el az Előfizető által biztosított befogadó létesítményben, mind ezeket falon kívül rögzítve (vezeték csatorna nélkül) vezeti. A Szolgáltatások és funkciók eléréséhez a Szolgáltató szélessávú internet modemet, illetve további (a feltételes hozzáférési rendszer biztosítását szolgáló) hálózati egységeket helyezhet üzembe (például: optikai átalakító). A felsorolt berendezéseket a Szolgáltató biztosítja a Szolgáltatások és Digitális funkciók eléréséhez.


A lineáris adások, valamint a nem-lineáris interaktív szolgáltatások (mint például: Felvétel opció – nPVR, Műsorvisszajátszó – CUTV, Videóklub/Filmtár márkanevű Video-On-Demand szolgáltatások, illetve egyéb interaktív és harmadikfeles streaming funkciók) ilyen esetben internetprotokollon keresztül nyújtott műsorelosztási technológián keresztül kerülnek továbbításra (IPTV). Ilyen technológia alkalmazásával a kép és hang információk elektronikus jelek útján az alkalmazott internet hálózathoz csatlakozó internet modem, valamint a OneTV segítségével jutnak el a szolgáltató műsorelosztó rendszereitől az Előfizetői végberendezésig (azaz a HD képes televíziókészülékig). Az Ethernet (UTP) kábelek alkalmazása kizárólagos feltétele a OneTV igénybevételének. Az UTP kábelek mellőzése esetén a OneTV üzemképtelen.


Interaktív médiabox kliens alkalmazása esetén a OneTV szolgáltatás átadási pontja minden esetben a vevőberendezés HDMI csatlakozója.

A OneTV-n keresztül nyújtott műsorterjesztési szolgáltatás igénybevételéhez HDMI csatlakozással rendelkező Előfizetői végberendezés (HD képes televíziókészülék) szükséges. A HD-adások elérése kizárólag HDMI-csatlakozással rendelkező legalább „HD-Ready" védjeggyel ellátott végberendezéssel biztosított. A HD minősítést az 1280x720 és az 1920x1080 pixel közötti képfelbontású tartalmak esetén alkalmazza a Szolgáltató. A Szolgáltató a lineáris műsorközvetítésre vonatkozó minőségi normákat a műsorterjesztési szolgáltatás Általános Szerződési Feltételeiben rögzített egyedi minőségi célértékeknek megfelelően biztosítja.

Nem, a OneTV kizárólag digitális műsorközvetítésére alkalmas.

Mobil eszközökön (mobiltelefon, tablet) az Alkalmazásba való belépés, valamint a személyi számítógépen a webes Alkalmazásba való belépés kizárólag a Szolgáltató online ügyfélkapcsolati rendszerében regisztrált azonosítókkal lehetséges (email cím, vagy telefonszám és jelszó) a felhasználói végberendezésre telepített mobil kliensen, vagy böngészőből a https://www.one-tv.hu/login weboldalon keresztül .

Amennyiben a OneTV grafikus felhasználói felülete angol nyelven jelenik meg az azért lehetséges, mert a mobileszköz operációs rendszere, vagy (WebTV esetén) a böngésző alapértelmezett nyelve Angolra van állítva. Kérjük, a mobileszköz vagy a böngésző beállításaiban állítsd át az alapértelmezett nyelvet magyarra. Ezt követően indítsd újra az alkalmazást, vagy a böngészőt és a következő alkalommal már magyarul fog megjelenni a grafikus felület.

Az Alkalmazás elérésére használt Eszközök száma legfeljebb öt lehet, az Alkalmazás használata során pedig egyidejűleg legfeljebb két Eszközön érhető el a Szolgáltatás. Az Alkalmazás elérésére egyidejűleg használt Eszközök számát a Szolgáltató bármikor jogosult egyoldalúan megváltoztatni. 


A OneTV alkalmazás által elérhető szolgáltatásokat a Szolgáltató meghatározott szélessávú hálózati lefedettséggel rendelkező internet kapcsolat megléte esetén biztosítja, amelyek földrajzi területeként és hálózati technológiánkként eltérhetnek.  

Igen. A OneTV a műsorterjesztési szolgáltatás csatornakínálatában elérhető, a tartalomszolgáltatói jogokkal összhangban meghatározott tartalmak érhetőek el mobil eszközön (mobil és tablet kliens), illetve meghatározott esetekben személyi számítógépen (WebTV kliens). 


A OneTV-hez összesen 5 db mobil és/vagy WebTV kliens csatlakoztatható.

A Szolgáltató által fejlesztett és üzemeltetett SelfCare kliens menedzsment alkalmazáson keresztül a Felhasználónak lehetősége van törölni a szolgáltatási platformhoz korábban csatlakoztatott mobil és WebTV klienseket, új kliensek csatlakoztatása céljából. 


A SelfCare alkalmazáson keresztül törölt kliensek esetében a OneTV automatikusan kijelentkezteti a Felhasználó(ka)t. 


A OneTV szolgáltatással összesen 5 db mobil és/vagy WebTV kliens kapcsolható össze azáltal, hogy az adott végberendezésen telepített kliens alkalmazáson keresztül a Felhasználó bejelentkezik a Szolgáltató ügyfélkapcsolati rendszerében használt bejelentkezési azonosítókkal. 


A SelfCare alkalmazás a médiabox kliens(ek)en, valamint a Szolgáltató online ügyfélkapcsolati rendszerén keresztül érhető el.

  • Televíziós műsorelosztás (digitális) Lineáris tartalmak / műsorfolyam / helyi csatornák;

  • Rádió műsorelosztás (digitális)/ Lineáris rádió tartalmak / műsorfolyam;

  • Műsorújság (EPG), tartalomszűrők; 

  • Tartalomkereső; 

  • Műsorvisszajátszó (CUTV); 

  • Személyes ajánló; 

  • Normál és gyermek profil; 

  • Saját csatornalista / kedvencek (háztartás alapon); 

  • Videóklub (SVOD) hozzáférés (kizárólag aktív előfizetés esetén); 

  • Gyermekvédelmi zár, PIN-kód, és korhatár-besorolási funkciók; 

  • Nyelvválasztás (felhasználói felületen); 

  • Tartalom feliratozás (amennyiben a tartalomhoz tartozik felirat) 

  • Hangsáv választás (amennyiben a tartalomhoz tartozik idegen nyelvű hangsáv); 

  • Lineáris műsorcsatorná(k)hoz társított tartalomkatalógus hozzáférés (COD); 

  • Tartalom előre-, illetve hátra tekerés, megállítás;

  • Videókölcsönzés (T-VOD) szolgáltatások; 

  • Felvétel funkció (nPVR), műsorrögzítés távoli számítógépre és kapcsolódó szolgáltatások - például sorozat felvétel, felvétel ütemezés;

  • Gyereksarok;

  • Elalvás időzítő; 

  • Személyes kívánság lista; 

  • Mobilalkalmazáson keresztüli távvezérlés és tartalom kijátszás médiabox kliensen keresztül, kliens menedzsment funkciók;

  • Offline mód (csökkentett felhasználású mód, internetkimaradás esetén);

  • Download to go (offline előre letöltött tartalom elérés);

  • Értesítés mobiladat és roaming hálózati felhasználásról;

  • Profil alapú csatornalista;

  • Profil alapú személyes ajánló;

  • Tartalomkönyvjelzők (megállítás és kilépés esetén nem megjegyezhető, hogy a megtekintés honnan folytatódik);

  • Szekvenciális tartalom előre-, illetve hátra tekerés;

  • Többszintű struktúrába rendezett tartalom kategorizálás (például: évadokba rendezett sorozat epizódok);

  • Kölcsönözhető tartalmak elérése (T-VOD);

  • Letöltés és megtekintés offline módban;

  • Felnőtt tartalmak elérése;

  • Kerethez igazítás teljes képernyős módban;

  • Portré és kép a képben mód;

  • QR kódos készülék hozzárendelés; 

  • Gesztusokkal történő csatornaváltás; 

  • Hozzáférés harmadikfeles streaming szolgáltatásokhoz (OTT deeplink);

  • Teletext (TXT) és nagyothalló feliratozás;

Főként Magyarországon és az Európai Unió területén.  


A OneTV alkalmazás kizárólag magyarországi előfizetői címre telepített TV szolgáltatás megléte esetén érhető el, azonban az alkalmazás használata az Európai Unió területén és azon kívül is engedélyezett, ilyen típusú felhasználás esetében azonban az alkalmazáson elérhető Tartalmak elérését a Tartalomszolgáltató sajátjogkörében korlátozhatja. 


A Szolgáltató az online tartalomszolgáltatásoknak a belső piacon való, határokon átnyúló hordozhatóságáról szóló Európai Parlament és Tanács 2017/1128 (2017. június 14.) rendelete értelmében biztosítja a Tartalomhoz való hozzáférést azon Felhasználók részére, akik Magyarországtól, mint a lakóhelyük szerinti tagállamtól eltérő tagállamban tartózkodnak. A hozzáférést ugyanolyan típusú és számú Mobil eszközökkel, ugyanannyi Felhasználó számára és ugyanolyan funkcionalitások mellett biztosítja. Előfordulhat, hogy a TV Szolgáltatás minősége eltér az egyes EU tagállamokban attól a minőségtől, amelyet a Szolgáltató az Előfizető lakóhelye szerinti tagállamban nyújt. A TV Szolgáltatás igénybevétele esetén a lakóhely szerinti tagállam ellenőrzését a Szolgáltató a szolgáltatás létesítési és számlázási cím alapján ellenőrzi.

A Médiaszolgáltatók jogosultak az online közvetítési joggal nem rendelkező tartalmak kitakarását alkalmazni.

Az Alkalmazás és WebTV használatához aktív szélessávú internetkapcsolat - mobiltelefon, vagy tablet esetében mobil adatcsomag vagy egyéb szélessávú internet-hozzáférés – szükséges, melyet az Alkalmazás és a WebTV Felhasználója saját érdekkörében biztosít. Az Alkalmazás megfelelő és folyamatos működéséhez zavartalan és folyamatos internetkapcsolatra van szükség, amelynek minimum ajánlott letöltési sebessége 10 Mbps, de legalább a garantált letöltési sebességnek el kell érnie a 0,5 Mbps értéket.

Az Alkalmazás és a WebTV használata adatforgalom generálásával jár együtt (átlagosan generált adatforgalom 20 MB/sec), melynek költsége az Alkalmazás Felhasználóját terheli az internetszolgáltatójával szemben. 


Amennyiben az Alkalmazás és a WebTV Felhasználójának rendelkezésére álló szélessávú internetkapcsolat nem éri el a fent meghatározott értékeket, abban az esetben az Alkalmazás megfelelő működése, minősége nem biztosítható, és ezekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az internetkapcsolat tartós gyengesége (a megfelelő sávszélesség hiánya) a kép kockásodását, a hang szétesését, valamint a OneTV mobilalkalmazás és WebTV megállását eredményezheti. Egyes műsorszolgáltatások az internetkapcsolat sebességétől függő, ún. műsorfolyam-tömörítés (adaptív bitráta) alkalmazásával kerülnek közvetítésre. Az internetkapcsolat gyengesége esetenként azt eredményezheti, hogy a OneTV mobilalkalmazás és a WebTV által nyújtott kép-, illetve hangminőség a műsor lejátszás megkezdésekor alacsonyabb minőségben, majd az idő előre haladtával fokozatosan magasabb minőségben jelenik meg.


Az Alkalmazás és a WebTV által nyújtott kép- és hangminőség egy névleges eredmény, amely egy adott területen az internetkapcsolatot biztosító hálózati technológia elérhetőségének, az Alkalmazást és az internetkapcsolatot támogató Felhasználói Mobil eszköz meglétének, erőforrásának, szoftverkörnyezetének, illetve az internetes hálózat aktuális leterheltségének függvénye.  

Nem. A OneTV mobilalkalmazáson elérhető műsorok és tartalmak, valamint a OneTV kliensekhez való hozzáférés korlátozhatók abban az esetben, ha az elektronikus hírközlési szolgáltatások az előfizetői jogviszony alapján korlátozásra, szüneteltetésre vagy felfüggesztésre kerülnek.  

Képernyőkép 2024-08-31 113429.png

Lépés 1/-

Lépés 1/-

A dia 1 aktív