Válaszd a Beállítások lehetőséget.
Válaszd a Hálózatok lehetőséget.
Válaszd a Mobilhálózatok lehetőséget.
Válaszd a Hálózati beállítások lehetőséget.
Válaszd a Hozzáférési pontok neve lehetőséget.
Válaszd az Új APN lehetőséget.
Válaszd a Név lehetőséget.
Írd be azt, hogy Vodafone Mail, és válaszd az OK lehetőséget.
Válaszd az APN lehetőséget.
Írd be az internet.vodafone.net címet.
Ha kártyás telefonod van:
Írd be a vitamax.internet.vodafone.net címet.
Válaszd az OK lehetőséget.
Válaszd az MCC lehetőséget.
Írd be azt, hogy 216, és válaszd az OK lehetőséget.
Válaszd az MNC lehetőséget.
Írd be azt, hogy 70, és válaszd az OK lehetőséget.
Válaszd a Hitelesítés típusa lehetőséget.
Válaszd a PAP lehetőséget.
Válaszd az APN típusa lehetőséget.
Írd be azt, hogy default, és válaszd az OK lehetőséget.
Válaszd a Mentés lehetőséget.
Jelöld ki a Vodafone Mail melletti mezőt úgy, hogy rákattintasz.
Ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a kezdőlap gombot.
Válaszd az E-mail lehetőséget.
Ha már létrehoztál egy e-mail fiókot:
Válaszd a Fiókok lehetőséget.
Válaszd a Fiók hozzáadása lehetőséget.
Kattints az E-mail cím mezőre, és írd be az e-mail címedet.
Kattints a Jelszó mezőre, és írd be az e-mail fiókodhoz tartozó jelszót.
Válaszd a Tovább lehetőséget.
Válaszd a POP3 lehetőséget.
Kattints a Felhasználónév alatti mezőre, és írd be az e-mail fiókodhoz tartozó felhasználónevet.
Kattints a POP3 kiszolgáló alatti mezőre, és írd be az e-mail szolgáltatód bejövő szerverének nevét.
Kattints a Port alatti mezőre, és írd be azt, hogy 110.
Nyisd le a Biztonság típusa alatti legördülő menüt.
Válaszd a Nincs lehetőséget.
Nyisd le az E-mail törlése a kiszolgálóról alatti legördülő menüt.
Válaszd a Soha vagy A bejövő üzenetekből való törlés lehetőséget.
Válaszd a Tovább lehetőséget.
Kattints az SMTP-kiszolgáló alatti mezőre, és írd be az e-mail szolgáltatód kimenő szerverének nevét.
Kattints a Port alatti mezőre, és írd be azt, hogy 587.
Nyisd le a Biztonság típusa alatti legördülő menüt.
Válaszd a Nincs lehetőséget.
Az SMTP hitelesítés be- vagy kikapcsolásához válaszd a Bejelentkezés kérése lehetőséget.
Ha megjelenik egy V a menüpont mellett, akkor az SMTP hitelesítés be van kapcsolva.
Válaszd a Tovább lehetőséget.
Nyisd le a Bejövő üzenetek ellenőrzésének gyakorisága alatti legördülő menüt.
Válaszd a Soha lehetőséget vagy a kívánt időtartamot.
Válaszd a Tovább lehetőséget.
Kattints az Adjon nevet a fióknak (opcionális) alatti mezőre, és írd be az e-mail fiók nevét.
Kattints Az Ön neve (ahogy a kimenő üzeneteken látható) alatti mezőre, és írj be egy tetszőleges küldőnevet.
Válaszd a Kész lehetőséget.
Várj egy pillanatot, amíg a telefon betölti az új e-maileket.
A befejezéshez és ahhoz, hogy visszatérhess a készenléti állapothoz, nyomd meg a kezdőlap gombot.